برق کشی ساختمان

برق کشی ساختمان های تهران و حومه - تعمیرات و بازسازی برق ساختمان سه فاز و تک فاز همراه نقشه یا مشاوره اجرای سیستم های الکتریکی مدرن

برق کشی ساختمان

برق کشی ساختمان های تهران و حومه - تعمیرات و بازسازی برق ساختمان سه فاز و تک فاز همراه نقشه یا مشاوره اجرای سیستم های الکتریکی مدرن

برق کشی ساختمان

تمام امور برق کشی سه فاز و تک فاز تابلو برق تعمیرات تعویض باکس تعویض کلید کنتاکتور
برق کشی ساختمان : سیم کشی نقشه کشی برق انواع سیستمهای برقی ساختمان شامل سیستم اعلام حریق , روشنایی , برق اضطراری , ایفون ,ارتباط تلفن , کولر گازی و دزدگیر
سایت برق کشی ساختمان در مورد انجام کابل کشی(سیم کشی ساختمان) و برقکاری ساختمان تک یا سه فاز و امور تابلو های برق می باشد.

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برق گرفتگی

برق گرفتگی به معنای مرگ یا مجروح شدن بر اثر شوک حاصل از برق می باشد .

که ممکن است یا عمدی یا غیر عمدی باشد .

اصطلاح "برق"، ابداع در زمان اولین استفاده از صندلی الکتریکی در سال 1890 است اشاره ان  اعدام الکتریکی است و نه به معنای مرگ تصادفی یا خودکشی.

  • ۰
  • ۰

نصب متعلقات برق

انواع خدمات انواع متعلقات برقی  مانند تعویض - نصب - جابجایی - تعمیر و .... در محل

انواع ان شامل :

1- انواع سنسور : حرکتی - دود - حرارت - گاز و ....

2- انواع نمایشگر : تلوزیون - ایفون -و ...

3 - انواع روشنایی : لوستر - مهتابی  - هالوژن  و ...

4 - انواع کولر : ابی و گازی

5- سیستم برق اضطراری

6- انواع کلید و پریز توکار یا روکار


کلیه خدمات همراه با برق کشی در صورت تمابل انجام می شود


  • برق کش
  • ۰
  • ۰

در نتیجه تحقیقات جدید، ساختمانهای آینده با رنگهای جدیدی ساخته می شوند که از انرژی خورشید الکتریسته تولید می کنند
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به نقل از مهر، دانشمندان دانشگاه منچستر با استفاده از قرصهای سیلیسیم گرافین که کشف آن برای محقق جایزه نوبل به همراه آورد، به همراه لایه های باریک سایر مواد سطوح تولید کننده انرژی خورشیدی ارائه کردند.


سطح جدیدی که محققان دانشگاه منچستر ساخته اند به باریکی کاغذ و انعطاف پذیر است که می تواند انرژی خورشید را جذب کرده و به اندازه پنلهای خورشیدی، الکتریسیته تولید می کند.

این نوآوری جدید می تواند برای ایجاد نوعی پوشش خارجی ساختمانها به کار رود تا برق مورد نیاز وسائل داخل منزل را فراهم کرده و کارکردهای دیگری چون تغییر رنگ داشته باشد.

محققان اکنون امیدوارند این فناوری را بیشتر توسعه دهند و رنگی تولید کنند که بتوان آن را به عنوان رنگ بیرون از ساختمان مورد استفاده قرار داد. اما از سوی دیگر دانشمندان اظهار داشتند که این مواد جدید می تواند به نسل جدید از دستگاه های کوچک فوق باریک چون تلفنهای همراه این امکان را بدهند که انرژی خود را توسط انرژی خورشید تأمین کنند.

  • برق کش